0
Košík je prázdný
0

    Baterie Motobatt MBTX9U 10,5Ah, 12V, 4 vývody

    Baterie Motobatt MBTX9U 10,5Ah, 12V, 4 vývody
     
    Výrobce
    Motobatt
    Kód

    X-MBTX9U

    Part No.

    MBTX9U

    Vaše cena bez DPH
    968 Kč
    Recyklační poplatek
    2.00 Kč , DPH:  21%  (Všechna doposud nezařazená do 1kg)
    Vaše cena  s RP*
    970 Kč
    DPH
    21%
    Vaše cena s DPH
    1 174 Kč
    Záruka
    24 Měsíce
    Objednat

      Podrobnosti o produktu

      Motobaterie MOTOBATT MBTX9U 10,5Ah náhrada bateríí: YTX9BS, YT12ABS, YTZ14S, YTZ12S, MBTX9U s vyšší kapacitou oproti konkurenčním akumulátorům, při zachování velikosti a AGM technologií (elektrolyt napuštěn ve skelném rouně) umožňuje variabilní umístění baterie, tzn. může být nakloněna, nebo i ležet. Kompatibilní s motocykly (primárně se určuje typ baterie podle rozměrů a pólů baterie, seznam modelů motocyklů není 100%): APRILIA: 125 HABANA r.v. 02-03, 125 MOJITO r.v. 05-06, 150 MOJITO r.v. 03-04 BENELLI: 1130 T NT SPORT / TITANIUM r.v. 05-08, 1130 TNT r.v. 2005, 1130 TR E TOR NADO r.v. 06-08, 125 VELVET r.v. 02>, 150 VELVET r.v. 02> BMW: 1170 H P2 ENDURO r.v. 06 BOLWELL (PGO/SYM): 125 LE GRANDE r.v. 03-05, 150 EURO MX r.v. 03-06, 150 SHARK r.v. 04-06, 200 HD r.v. 04-06, 200 LE GRANDE r.v. 03-06 CAGIVA: 1000 Raptor/Raptor V/Xtra r.v. 00-03, 1000 Raptor/Raptor V/Xtra r.v. 00-05, 650 Raptor r.v. 01-05 CCM: 404E, R 644 DS, R30 SM r.v. ETON: 150 CHALLENGER r.v. 03-06 HONDA: CB1300 F 1-6 r.v. 03-06, CB1300 S r.v. 08-09, CBR1100 XX X-6 S B/Bird r.v. 01-06, CBR400 RRH -RR K Import(NC23) r.v. 87-88, CBR600 FH-FL r.v. 87-90, CBR600 FM-FR r.v. 91-94, CBR600 FS-FW r.v. 95-98, CBR600 FX-FY r.v. 99-00, CBR900R R N-X F/Blade r.v. 92-99, DN-01 (680cc) r.v. 09-10, FCS600 6 Silver Wing r.v. 04-08, FJS600 2 Silver Wing r.v. 2003, CH250 (SPACEY) r.v. 86-89, NSS250 1-6 (FOR ZA) r.v. 03-06, NT650V 6 Deauville r.v. 04-06, NT700V (Deauville) r.v. 06-09, NTV650 r.v. 88-90, NTV650 r.v. 91-92, NX650 J-R1 Dominator r.v. 88-01, ST1300 3-6 r.v. 03-08, TR X250EX SPORT S r.v. 01-09, TR X300 EX r.v. 93-00, TR X400 EX-EX5 r.v. 06-08, TR X400 EX-EX5 r.v. 99-05, TR X700XX r.v. 08-10, VFR750 R J-RM (RC30) r.v. 88-92, VFR800 Fi 2-9 r.v. 02-09, VT1300CX r.v. 2010, VT600 C Shadow(VLX) r.v. 99-03, VT600 CR-CV Shadow r.v. 94-00, VT750 (21 Front Wheel) r.v. 07-09, VT750 C 4-9 Shaft Drive r.v. 04-09, VTR 1000 SP 2-5 r.v. 02-06, VTR 1000 SP-1 r.v. 01, VTR 1000 S-Y r.v. 00, VTR 1000F 3-6 F/Storm r.v. 03-06, VTR 1000F V-2 F/Storm r.v. 01-02, VTX1300 S 3-9 r.v. 03-09, XL650 T ransalp V1-V5 r.v. 01-06, XL650 T ransalp V1-V5 r.v. 07-08, XR650L Electric Start r.v. 01-09 HUSABERG: 501 r.v. 00, 501 r.v. 99, 400 FC/FE r.v. 00, 400 FC/FE r.v. 99, 501 FC/FE r.v. -95, 600 FC/FE r.v. 00, 600 FC/FE r.v. 01, 600 FC/FE r.v. 99, 600 FC/FE r.v. -98 HYO SUNG: 250 GV Aquila r.v. 02-10 KAWASAKI: EX250R Ninja r.v. 08-10, KSF400A1-A2 (KFX) r.v. 03-06, Z1000 A1-A6 (ZR1000) r.v. 03-06, Z1000 A7-A9 (ZR1000) r.v. 07-09, Z750 M 8-M10 r.v. 08-10, ZX636 A1 (ZX-6R) r.v. 02, ZX636 B1-B2 (ZX-6R) r.v. 03-04, ZX636 B3 (ZX-6R) r.v. 2005, ZX636 D (ZX-6R) r.v. 2006, ZX-6R G1-G2/J1 (ZX600) r.v. 98-00, ZX-6R Ninja r.v. 2001, ZX-6R Ninja r.v. 07-08, ZX-6R Ninja r.v. 09-10, ZX-9R C1-C3/E1 (ZX900) r.v. 98-00, ZX-9R E2/F1-F2 (ZX900) r.v. 01-05, ZXR400/ZX-4R (IMPORT) r.v. 89-93, ZXR750R M 1-M3 (ZX) r.v. 92-94 KTM: 400 Duke r.v. 95-96, 620 LC4 r.v. 99-01, 620 LC4 Duke r.v. 96-98, 620 LC4 SC Enduro r.v. 96-98, 620 LC4 SC Enduro r.v. 99-00, 625 SMC r.v. 04-06, 640 LC4 Adventurer r.v. 99-02, 640 LC4E Duke r.v. 99-02, 660 LC4 Supermotard r.v. 03, 690 Duke/Adventurer r.v. 2008, 690 Duke/Adventurer r.v. 2009, 690 Enduro R r.v. 2009, 690 SuperMoto r.v. 2008, 690 SuperMoto r.v. 2009, 950 Adventurer r.v. 04-05, 990 Adventurer r.v. 08-09, 990 Adventurer / R r.v. 2010, 990 Adventurer/S 2 r.v. 05-06, 990 Super Duke r.v. 05-06, 990 Super Duke/Supermoto R /T r.v. 2010, 990 Super Duke/Supermoto R /T r.v. 08-09 PGO/BOLWELL: 125 LEGRANDE r.v. 03-05, 150 SHARK r.v. 04-06, 200 HD r.v. 04-06, 200 LEGRANDE r.v. 03-06, EURO M X r.v. 03-06 PIAGGIO/VESPA: 125 ET4 r.v. 99-04, 150 ET4 r.v. 99-04 POLARIS: 500 OUTLAW r.v. 06-07, 500 PREDETOR r.v. 03-07 SUZUKI: AN400 (Burgman) r.v. 03-06, AN400 (Burgman) r.v. 07-09, DR650 SE T -L0 r.v. 96-10, GSF600 ST-SV (Bandit) r.v. 95-98, GSF600 SW (Bandit) r.v. 96-99, GSF600 SX (Bandit) r.v. 00-02, GSR600 K6-K9 r.v. 06-09, GSX600 FW-FK1 r.v. 98-01, GSX650F/LAMS r.v. 08-10, GSX750 FW-FK6 r.v. 98-06, GSX-R1000 K1-K2 r.v. 01-02, GSX-R1000 K3 r.v. 03, GSX-R1000 K4-K4 r.v. 2004, GSX-R1000 K5-K6 r.v. 05-06, GSX-R1000 K6-K9 r.v. 2009, GSX-R1000 K6-K9 r.v. 07-08, GSX-R1300R X-K7(Hayabusa) r.v. 99-07, GSX-R600 K1-K3 r.v. 01-03, GSX-R600 K4-K5 r.v. 04-05, GSX-R600 K6-K8 r.v. 06-08, GSX-R600 K9 r.v. 2009, GSX-R600 V-Y r.v. 97-00, GSX-R750 K4-K5 r.v. 04-05, GSX-R750 K6-K9 r.v. 06-09, GSX-R750 L0 r.v. 2010, GSX-R750 T -X r.v. 96-99, GSX-R750 WR-WS r.v. 94-95, GSX-R750 Y -K3 r.v. 00-03, LT-Z400 K3-K9 r.v. 03-09, RF600 R P-RV r.v. 93-97, RF900 RR -RX r.v. 94-99, SFV650 K9-L0(Gladius)/LAMS r.v. 09-10, TL1000 R W-RK2 r.v. 98-02, XF650 V-K2 Freewind r.v. 97-02 TGB: 125 SIENNA r.v. 02-04, 150 SIENNA r.v. 02-04, 150 VOO DOO r.v. 02-04 TRIUMPH: 600 Daytona Speed Four r.v. 03-05 V-MOTO: MONTEGO 125 r.v. 06-07 YAMAHA: FZR750 R (OW-01) r.v. 89-92, FZS1000 T -V (Fazer) FZ1/FZS Naked r.v. 06-09, FZX250 L ZEAL r.v. 98, SZR660 J-K r.v. 97-99, TT 600 EH (Belgarda) Elec. Start r.v. 96-98, V-MAX 1700 Y -Z r.v. 09-10, XJ600 SD-SH Seca r.v. 92-97, XT600E A-J EL. ES. r.v. 90-04, XTZ660 H -K r.v. 96-98, XV1900 A/AS r.v. 06-10 Nejste-li si jisti typem baterie pro váš motocykl, vyhledejte si vhodný model podle typu vašeho motocyklu v přiložené tabulce kompatibility, případně napište produkt manažerovi. Motobatt je odolná k vibracím - dlouhodobým působením vibrací může dojít k uvolnění desek a v konečné fázi až k jejich propojení, tedy ke zkratu článku Motobatt redukuje nebezpečí zkratu článku vlivem sulfatace (v angličtině tzv. mechový efekt) - krystalky síranu olovnatého uvolněné z desek klasického akumulátoru mohou elektrolytu migrovat a často dochází k jejich vzpříčení mezi + a – deskou čímž dojde ke zkratu článku Vyšší odolnost Motobatt k hlubokému vybití – zatímco běžné baterii škodí již několik hodin na úrovni vybití kolem 50%, AGM baterie dokáže jít bez výrazné ztráty celkové kapacity až na hodnotu 70% vybití. Odolnost Motobatt k různým režimům provozu - pro motocykly (a jim podobná vozidla) je charakteristický nepravidelný provoz, tedy častá období kdy baterie zůstává v nedobytém stavu. Oproti klasické konstrukci umí separátory AGM výrazně zpomalit přirozenou sulfataci článků. POZOR!! Každá baterie, a obzvláště motocyklová potřebuje čas od času plně dobít. Pro správnou údržbu doporučujeme použití některého z moderních typů automatických nabíječek (viz. obrázek CTEK). Tyto přístroje mají přímo deklarováno uzpůsobení pro nabíjení baterií AGM. Baterie Motobatt jsou dodávány s následujícím příslušenstvím: • 2 x připojitelný pól (L, nebo U tvar dle typu baterie) • 4x nerez šroub na póly (standard) • 1x imbus klíč (standard) • 0-3 plastové nástavce (dle typu baterie) Parametry KAPACITA 10,5 Ah ROZMĚRY 151 X 87 X 105 (max.110) NAPĚTÍ 12 V VÝVODY: 4 Motobatt CCA (A): 160 NASTAVCE: 5mm Další BATERIE A NABIJEČKY

      Produkt manažer:

      Petr Balvin,  +420 222 745 164,  petr.balvin@netfox.cz

      Poslat info

      Dotaz k tomuto produktu

      Váš e-mail
      Dotaz
      Stránka je chráněna pomocí Google reCAPTCHA

      Nalezli jste jinde na internetu nižší cenu?

      Váš e-mail
      Cena bez DPH
      Cena s DPH
      WWW
      Komentář
      Mám o tento produkt zájem
      Stránka je chráněna pomocí Google reCAPTCHA

      Zaslat informaci o produktu známému

      Váš e-mail
      Zaslat na e-mail
      Komentář
      Stránka je chráněna pomocí Google reCAPTCHA

      Nalezli jste chybu?

      Popis závady
      Váš e-mail
      Stránka je chráněna pomocí Google reCAPTCHA